onsdag 1 mars 2017

Meditation!

Har sagt det förut, men det tål att sägas igen att det är nåt visst med havet och horisonten. Nåt meditativt! Tog en ensam barfota långpromenad utmed vattnet och ju längre jag kom desto glesare med folk. Var tvungen att ställa mig mot horisonten och göra en solhälsning, kändes både magiskt och befriande på nåt sett. Väl hemma igen var det dags att fixa iordning vårt gästrum, inte riktigt lika magiskt! Tog på svarta tights, ett långt leopardmönstrat linne och en svart kaftan med fransar ovanpå det. Armringen som jag köpte på marknaden passade bra idag och mina UGG:s på fötterna, passade också bra efter att ha gått barfota i vattenbrynet, varmt och skönt!

Strandfynd, en stor snäcka och en sjöborre!
 

 

 

 

 

Det doftar sagolikt om de blommande ginsten på väg till havet!

Ökenvandring!
 

Paket från barnbarnen! Mina favoriter, OLW:s ostbågar!
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar