onsdag 8 mars 2017

Randigt!

Randigt spelar inte riktigt i min liga, jag vet inte varför? Tycker att det är snyggt på andra, men jag själv dras inte riktigt till det randiga, det är väl för rakt på nåt sätt. Men idag blev det hör och häpna en randig skjorta från Zara som egentligen är finast bak, där det är knyt i nacken, tyvärr ingen bild på detta, får bli nästa gång. Den här är av tunn bomull och kommer att vara riktigt användbar att slänga på sig soliga dagar. För att inte bli för tråkig kompletterade jag skjortan med ett par jeans med broderier också från Zara och ett par svarta träsandaler. Kände mig redo för att besöka frisören för första gången här i Portugal. Känns alltid lite läskigt med en ny frisör, men det ska nog gå bra!

 

Frisersalongen!
 

Mannen hakade på!
 

En kopp kaffe efteråt!
 

 
En matchande stickning påbörjad!
 
Havet på eftermiddagen, vågade bara doppa mig halvvägs!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar