fredag 28 juli 2017

Romantisk!

Att klä sig romantiskt spelar väl inte riktigt i min liga, men tar man på både spets och volang och dessutom i vitt kan det ju inte bli annat en just romantiskt. Kändes nästan som att jag var bröllopsklädd, ha ha! En lång naturvit kjol i spets som jag hittat på Campadre, (den där sidan som rear ut diverse olika saker, väl värt ett besök) en tunn blus med volanger både i ärmsluten och längst ner. Enkla smycken därtill, men ett par stora guldfärgade ringar i öronen fick sticka ut lite extra.
Dock är det en viktig dag idag då vi äntligen ska skriva på kontraktet till vårt boende här i Portugal. Känns stort, är ju inte varje dag som man köper hus, eller lägenhet i det här fallet, iallafall inte för mig. Så nu hoppas jag att det här blir riktigt bra!






I väntan på advokaten!


Morgonsim!

Färjetur till en av stränderna här!


Härlig sysselsättning på stranden!

Strandpromenaden i Santa Luzia där vi bor!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar