fredag 21 juli 2017

Ett litet linne!

Var mycket tveksam innan jag köpte mig det här linnet eller toppen kanske det heter. Tänkte att det kanske skulle bli för kort och att magen skulle synas (vilket jag inte vill mer än på stranden) men sagt och gjort linnet inhandlades och jag är mer än nöjd. Det är lite a-linjeformigt så det blir luftigt och skönt. Som jag tidigare visat har jag ett par vida byxor i samma tyg, jag var också lite orolig över att det skulle se lite bylsigt och oformligt ut tillsammans på mig, på bilder har det sett så tjusigt ut, men det blir ju aldrig likadant på en själv. (Glömmer aldrig när jag köpte en bikini med en hög trosa som var såå snygg på modellen, men mer behöver inte sägas än att trosorna numera är slängda!) Men med linnet känner jag mig riktigt nöjd. Jag visar också toppen ihop med en jeanskjol, då blir det direkt en annan känsla. Ha nu en fin fredagskväll, själv tänker jag lyssna till eurovisionvinnaren Salvador Sobral, ska bli så kul!







Fick lite sällskap på morgonpromenaden!



Bra olivskörd i år!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar