fredag 7 juli 2017

Blommigt!

Såklart att det blev det "blommiga landet" idag. Precis som jag trodde! En bohemisk blommig kjol i vackra färger. Kommer från min secondhand butik här i Tavira. Det är egentligen en ärmlös klänning, men för mig passade den bättre som kjol. Ett lila linne till, sen var det klart, förutom nagellacket och lite accessoarer. Det är vad som behövs för dagen. 
I veckan var jag hos frisören, alltid lika spännande och riskabelt, då man aldrig vet resultatet. Skulle ge mig på att göra lite slingor och resultatet blev väl sådär. (Mannen säger att jag aldrig är nöjd efter ett frisörbesök! Ha ha!) Nåväl, visar också min härliga oreangea klänning som är så luftig och skön! Älskar den!
Ha en trevlig helg!









Mycket vågor och gul flagga idag!



Den här skylten talar sitt tydliga språk och jag håller med till fullo! Tack Åsa för den fina tavlan!

Till sist lite kvällsmys




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar