måndag 10 juli 2017

Musgrått!

Musgrått är en fin färg tycker jag (jag vet inte om den kallas så, men för mig gör den det iallafall) en spännande blandning av grått och brunt, ungefär samma färg som en liten husmus. De här klänningen har den färgen och i kombination med en vit underklänning är den i det närmaste perfekt. Till den lite accessoarer, ett halsband av bland annat snäckskal och ett brett armband i mässing. Till sist ett par sandaler förstås. Förstår inte hur man ska kunna klämma in fötterna i tjocka boots och läderstövlar längre fram. Men, inte tänka på det nu, utan bara njuta av sommarvärmen!




Även dynorna till loungegruppen går i musgrått! ;-)






Min favvomat!

Och några häftiga tomater!

Träffade på storken i morse på min morgonpromenad. Häftiga fåglar som bygger bon högt upp där det blåser som mest! Fantastiskt duktiga bobyggare! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar