måndag 3 juli 2017

Prickigt!

När mina barn var små hade vi en favoritbok som hette "Albin och det märkvärdiga paraplyet" skriven av Ulf Löfgren. En historia där Albin kom till olika världar som hade olika mönster, randigt, rutigt, prickigt med mera. Det gällde att ha rätt mönster då andra var förbjudna, riktigt spännande för de små. Då jag idag tog på min vitprickiga klänning på svart botten kom jag att tänka på den boken. Prickigt är väl egentligen ingen favorit hos mig, men idag fick det duga tillsammans med lite svarta accessoarer. För att det inte skulle bli alltför tråkigt tog jag en ljusbrun mockaväska med fransar för att bryta av det hela. Får se vilken värld jag hamnar i nästa gång? Kanske den blommiga?




Jag och mannen fick för oss att vi skulle kliva upp tidigt och se solen gå upp över havet, så sagt och gjort, en häftig upplevelse! Kan rekommenderas!





Visar också min nya fina ryggsäck från Stella McCartney.



Och en vackert blommande palm!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar