söndag 21 maj 2017

Sverige!

"Sverige, Sverige älskade vän" ja så börjar ju Eskilstunabandet Kent sin vackra låt och precis så kändes det att komma tillbaka efter fem månader. Så otroligt vackert när våren precis har kommit, men det mest fantastiska var ju att träffa mina kära! Klädsel känns verkligen inte så viktigt, men då bloggen handlar om detta så kommer en liten rapport. Jeans (inte lika trasiga som igår) jeansjacka och en vit blus med roliga fluffiga ärmar. Samma skor, väska och smycken som igår. Nu hoppas jag att jag kommer att hitta alla mina kläder som finns nerpackade nånstans här i underbara Eskilstuna, vi får se hur det går?

 

Mina Bäästa!
 

 

Vackra Sverige!
 

Min nuvarande bostad, lite prylar att sortera!!!
 

Ja! Vad ska man säga!?! Mannen när han kom ut från duschen på vår hotellövernattning! Tur att han är lite galen! Underlättar i detta jordeliv!  ;-)
 

1 kommentar: