tisdag 9 maj 2017

Bättre sent än aldrig!

Lyckades förlägga telefonen igårkväll i mörkret men hittade som tur var igen den idag, därav den sena publiceringen. Tänk vad man har blivit beroende av denna lilla tingest, förstår inte hur man klarade sig utan den. Nåväl, gårdagens val av klädsel blev ett par shorts och inte av jeans denna gång. Jag har ju tidigare skrivit om att jag tycker att det är svårt att hitta bra och snygga shorts. De här är av ett kreppat (tror att det heter så) bomullstyg och jag tycker att de är riktigt bra, snygga och sköna. Till dem ett vitt linne och vita accessoarer, skor och väska. Pricken över i blev ett par örhängen, varav det ena är fullt med fjädrar i samma färgskala som shortsen. Idag blir det bad och sol vid poolen och till kvällningen middag med trevliga grannar, då ska jag premiärinviga min gröna klänning! Kommer i kvällens blogg!

 

 

 
 
Dagens lunch, enkelt och gott!
 

Citronträd i full prakt!
 

Till sist en liten häst som man kan få se på gatorna här!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar