onsdag 24 maj 2017

En fin vän!

Det är ett fasligt sjå att hinna med att träffa alla nära och kära när man är hemma så kort tid. (Nu har jag ju två ställen som jag kallar hemma!) Idag var det dags att träffa en kär väninna och då måste man ju se lite proper ut. Har fortfarande inte hunnit till mitt förråd där alla mina kläder finns så det fick bli nåt från min lätta packning. Ett leopardlinne (vädret är ju fantastiskt här, nästan Portugalvärme) jeans och en tunn kimonoliknande sak. På fötterna mina sköna Robin Hood-skor igen. Dags att promenera genom Eskilstuna stad för ett besök hos fina Ulla! 

 

 

Ulla på sin "baltan" (en blandning av balkong och altan)!
 

Gofika! Päronbiskvier!
 

Gamla staden i E-tuna när den är som bäst!
 

Och vackert blommande!
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar