fredag 19 maj 2017

En salig blandning!

Idag blev det en salig blandning av bilder! Alltifrån stockrosor, vegmat och kläder. Klädseln gick i naturvitt, min fina kjol med snörning från klädkedjan Mango och en liten top från Indiska. Det roligaste var nog mina slipinskor i brunt skinn som jag hasade runt i. De är faktiskt lite halkiga när man går omkring på alla fina stenbelagda gator, höll faktiskt på att halka ner utför en trapp :-o inte bara is och snö som kan vara halt. Nu är det dags för min hatuppgift! Att packa! Får se hur det går?


 
 Mina "näbbiga skor"!

Vegmat från Portugal! Traditionell portugisisk zucchinibiff och så ett ägg, inte direkt vegetariskt kanske!
 

En spännande sås på restaurangen!?!
 
 
 

Till sist ett fantastiskt träd blommande i rött!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar