onsdag 31 maj 2017

Hemma!

Just nu har jag två "hemma". När jag åkte till Sverige så var det som att åka hem, men nu när det var dags att åka tillbaka till Portugal så kändes även det som att åka hem. Rätt härligt faktiskt. Det här "hemma" känns betydligt bättre än det vi lämnade tidigt i morse, duggregn och 13 grader. Här har vi strålande sol och 28 grader. En viss skillnad! Då jag klev upp 2.45 så blev ej heller idag klädseln prioriterad. Svarta knälånga haremsbyxor i linne, svart linne och min svartvita bomberjacka. Min nyinköpta hatt fick toppa det hela. Dags att ta hand om våra efterlängtade gäster som vi hade äran att resa tillsammans med!

 

 

Vissa har missuppfattat det där med flygkudde!?!
 
Mycket fokus på hattar!
 
Sverige kl 5.30.
 

 

Våra fina gäster!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar