söndag 14 maj 2017

ESC!

Jag kan inte låta bli att kommentera Portugals vinst i ESC. Säga vad man vill men flest röster på alla håll fick låten och jag tyckte att den var fantastisk! Så annorlunda jämfört med alla andra flashiga bidrag. Dessutom var det ju första gången för Portugal att vinna, så lite patriotisk har jag nog blivit. Så till dagens outfit! En slapp söndag med fantastiskt väder, gick mest klädd i bikini, men till kvällningen åkte en klänning på. En svart feminin sak med spets och på den en virkad (av mig) bolero. Kände mig genast lite snygg. Till sist ett rockigt armband, (kul med kontraster) ett par svarta örhängen och träskosandaler. Det var allt för idag!

 

 

 

 


 

Det stora husdjuret har fått en liten kompis på vår terass!
 

 De här grabbarna möter jag varje morgon på min motionsrunda! ;-)
 

2 kommentarer: