lördag 20 maj 2017

På resande fot!

Dags för en liten tur till moderslandet, ska bli såå kul att träffa alla! Barn, barnbarn, släkt och vänner. När man flyger gäller det att klä sig bekvämt! Jeans, (de här kommer från, jag vet inte om jag vågar säga det, men det är faktiskt från matkedjan Lidl! Jag tycker att de är riktigt coola och sen har jag fixat till dem längst ner. Man kan ju också tycka vad man vill om trasiga jeans, men jag köpte iallafall ett par!) en vit t-shirt, vita skor och väska. Dessutom kan man behöva nåt på planet då det ibland kan vara lite kylig, det fick bli min bomberjacka med broderade tigrar från H&M. Den här gången åkte vi bara med handbagage vilket är riktigt bekvämt, längtar tills vi är framme! Dock fick hunden för första gången följa med på flyget, får hoppas att det går bra! 

 

 

 

 

 

Lilla Hvalle på äventyr!
 

 

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du kommer hem Britt. Snälla kan jag inte få träffa dig nu när du är i Sverige vore jätteroligt

    SvaraRadera