onsdag 8 februari 2017

Rosa igen!

Jag kör ju lite med en färg i taget, mycket beroende på nagellacket! Knäppt kanske men jag bjuder på det. Skulle på damlunch med några grannar idag så det var väl bäst att se lite proper ut. En top med trekvartsärm i ett vackert rosa mönster från Odd Molly och en jeanskjol blev basen. Härligt att få gå barbent! Hoppade i ett par sneakers och vit jeansjacka, sen klart. Lite accessoarer glömde jag förstås, två halsband från Pilgrim och min fina lilla blå fransväska. Dags för lunch och sen en cykeltur förstås!

 

 

 

Cyklar förbi de här salthögarna när jag åker till Tavira. Vet inte hur det går till men man utvinner salt från havet på nåt sätt.
 

Vet inte hur de tänkte när de gjorde den här krukan? Två öppningar! ;-)
 
Inget fel på himlen idag!
 
Nu har de slagit ut!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar