tisdag 7 februari 2017

Cykling!

Tänk att det är så kul att cykla! Jag känner en slags frihetskänsla när jag hoppar upp på min cykel och far iväg, det är svårt att förklara varför, det bara är så. Och speciellt när man har en ny sådan. Kanske har det att göra med att man kan köra vart man vill och att man ser andra saker än när man färdas med bil, dessutom är det ju miljövänligt. Det är ju också både bra som transportmedel och för motionens skull. Dagens klädsel är inte speciellt märkvärdig. Jeans, ljusblå lång top, mockastövletter med fransar, ett par coola örhängen och en gråblå scarf. En beige jacka behövdes också förstås. Det roligaste idag var nog min väska som kommer från Desigual. En perfekt sommarväska, men blev sugen på att ta ut och lufta den redan i februari!
PS Stövletterna byttes ut mot sneakers till cykelturen!

 

Och Åsa! Hjälmen är beställd, jag lovar!
 

 

 

 

 

 

Finns en till i familjen som är färgmatchad och lite fåfäng! ;-)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar