söndag 19 februari 2017

Rock!

Den här rocken är som gjord för att ha i Portugal! Det känns liksom att den passar här. I Sverige kände jag mig lite utklädd när jag tog den på mig, men i te här, konstigt va! Jag har köpt den på en second hand butik och jag vet inte alls varifrån dess ursprung är. Under lite orange i två nyanser som är en av mina favoritfärger. Ett mörkare linne och en mer romantisk top från Odd Molly. Idag blev det en lugn dag med lite pyssel hemma, läsning, stickning och hundpromenader. Har också börjat packa (som jag hatar) då jag ska åka till Spanien några dagar med avresedag tisdag. Får se hur det går, kommer säkert att ta med fel saker, spelar ingen roll vilka perfekta packningstips jag får! 

 

 

Camouflage!
 

 

 

Min fina matchande fjädertatuering!
 

Lite orangea bilder!
 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar