lördag 4 februari 2017

Of real plast!

Kan inte låta bli att citera Teskedsgummans syster som kom från Amerika och förstås gillade nymodigheter som plast. Hon hade till och med smycken "of real plast" om jag minns rätt och det var henne (Inga Gill) jag kom att tänka på när jag tog på dagens örhängen. Jag tror att de kommer från klädkedjan Monki och är gjorda både av metall och små plaströr runt metallen, alltså "of real plast"! I övrigt inte så spännande outfit, både jeans och jeansjacka, en pälsväst och vita sneakers och vit blus. Min blå mockaväska med fransar från Hunkydory kanske ändå är lite spännande fick hänga med idag, tyckte att den passade då det var mycket blått! Dags att köpa dammsugare! ;-) 

 

 


  
 
Hittade äntligen än bukett tulpaner på marknaden! Som jag har längtat.....
 

Ny färg på ranunkel!
 

En liten häst mitt på vägen!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar