fredag 6 oktober 2017

Skellefteå

De yngste sonen är boende i Skellefteå så igår begav jag mig dit. Såå kul att träffas! Dessutom måste man ju se lite snygg ut då vi träffas så sällan. Har "investerat" i ett par coola boots från Tamaris som jag direkt känner att jag kommer att älska. De är mönstrade i nåt slags sammetstyg, ja bilderna får tala för sig själva och dessa kommer också att passa utmärkt i mitt andra hemland Portugal. Det är också skönt att de inte har så höga klackar, ju äldre man blir desto jobbigare för fötterna att gå i klackar, men vill man vara fin så får man lida pin, som talesättet säger. Till dessa stövletter ett par bruna fejkskinnbyxor och en härligt stor stickad tröja (dock inte av mig) i en färg som tas upp av skorna. Nu ska jag pyssla om sonen! Ha en fin fredagkväll!




En av mina tre finaste!

Fantastiskt vackert vid Skellefteälven!


En tjock kappa behövdes här i norr!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar