fredag 27 oktober 2017

Rosa, rosa och rosa!

Ibland kan man snöa in på bara en färg. Som idag då det blev rosa. Hade återigen hittat ett par stövlar i mina gömmor som dagen till ära var knallrosa och i mocka. Riktigt snygga om jag får säga det själv. Tänkte ta dem till min nyinköpta pälskappa i samma färg, men kände att det blev för mycket av det goda. Fick bli min ljusrosa kappa istället. Tog sen lite fler knalligt rosa accessoarer, en virkad sjal, armring i plast och ett par örhängen. Under alltihop bara svart, blanka svarta jeans och en ulltröja. Ja, det kanske blev för mycket det här också, men jag blev iallafall uppiggad. Ha en fin fredagskväll därute! 





Lite nytt garn piggar alltid upp!

Hösten är fantastisk!

Har också hunnit med en konsert med barnbarnet i veckan!


Och till sist en selfie!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar