fredag 20 oktober 2017

Dragning!

Så var då vinnaren från måndagens utlottning utsedd! Gunilla Hiding blev den lycklige. Så nu hoppas jag att den kommer väl till pass, speciellt till sommaren. Barnbarnet fick hjälpa mig med den spännande dragningen. Så kul! 
Så till dagens klädsel. En topp med ett rådjursmotiv (får passa mig för att gå ut i skogen nu i jakttider) jeans och en lång beige kofta. Det bästa idag var nog i alla fall mina boots, ett par slitna i cowboymodell. Det var allt för idag, nu ska jag bara överlämna sjalen till Gunilla, det får bli på måndag. Ha det gott i höstmyset! 






Nuförtiden behöver man inte fålla upp jeansen, bara att ta fram saxen!

Vackra Kloster kyrka i Eskilstuna!

En frostig morgon, vintern börjar närma sig!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar