fredag 13 oktober 2017

Päls och guld!

En härlig höstdag idag och vad passar då inte bättre än lite päls och guld då träden lyser som guld i solen. En pälsjacka i leopardprint som jag fyndat på second hand för många år sedan, men den känns lika rätt idag då det finns mycket av detta mönster i butik just nu. Guldet då? Jo dagens sneakers skimrar som guld, vilket också känns helt rätt och detta är ett loppisfynd från min Skellefteåtresa, helt nya för övrigt. Sen blev det enkelt, ett par flarebyxor i mockaimitation och en top med fjädermönster som jag har längtat efter. Till sist ett par stora örhängen. Då håret är utsläppt hänger jag oftast på mig ett par örhängen, känns nästan lite "naket" annars. Ha nu en fin fredagkväll därute! 







Lunch hos bästa vänner! Båda matchar upp sin nya soffa i blått såklart! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar