måndag 16 oktober 2017

Utlottning!

Idag är det dags för en liten utlottning, det var längesen sist! Jag har nyss virkat klart en vacker "rågfärgad" sjal i bomull som jag inte själv behöver då jag redan har en liknande. Så då tänkte jag att en liten utlottning vore kul. Sjalen passar nog bäst en varm sommardag men det kommer ju förhoppningsvis en ny sådan. Jag visar den idag tillsammans med jeans, skinnjacka, en vinröd ulltröja och mina Doc Martenskängor också i vinrött. Kanske inte en optimal kombo till sjalen, men är det höst så är det! Passa nu på att gilla min bild på Instagram eller Facebook om du är intresserad av sjalen, för då är du med i den "stora" utlottningen. Resultatet meddelas nu på fredag. 





Lite trädgårdsarbete är aldrig fel!

Hösten är fantastisk!

Och ett nytt projekt på g!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar