fredag 29 september 2017

Auktionsfynd!

Mannen har en förmåga att hitta roliga saker på olika auktionssajter. Den här gången var det min tur. Han hittade en riktigt fin väska från Diane von Furstenberg och lyckades buda hem den. Så kul! På bilden från auktionsfirman såg den ut att vara offwhite men i verkliga livet var den puderrosa. Det är just därför jag sällan handlar saker via nätet då det är svårt att se både färg och material, men i det här fallet gjorde det inget alls, man får bara tänka om lite. Så det var bara att dra på min rosa kappa och leta fram ett par sneakers som skulle funka och sen var det bara att gå ut och känna sig snygg med min nya fina väska!

PS Har också varit på salong och fixat till mina ögonbryn som jag brukar unna mig ibland, ger ett lyft till både ögon och ansikte tycker jag.






En av Eskilstunas stoltheter! Fors kyrka!

Och lite höst!

Till sist några daggvåta rosa klöver!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar