måndag 25 september 2017

Rött, svart & vitt!

Ibland är det kull att bara klä sig i klara färger, eller en klar färg i det här fallet, rött. En klarröd kjol i sammet, vit blus med svarta kanter och en svart kofta. Enkelt, men rätt snyggt, men lite tråkigt enligt mig. Ett par stora örhängen och en ring blev dagens accessoarer. Men pricken över i blev allt mina kängor i vitt med svarta grova sulor, perfekt matchning med blusen. Som jag brukar säga, "skorna är huvudsaken" utan dessa hade den här outfiten som sagt blivit ganska tråkig. Dagens ytterplagg blev väl sådär, en rosa kappa och en sjal med fjärilsmönster, men man tager vad man haver när man får leta i flyttlådor efter sina kläder och rosa och rött är ju en färgkombo som jag gillar! 




Lingon är också vackert röda!


Ägnade en del av söndagen åt garderobsrensning åt min lillasyster, en riktigt rolig syssla!

Och här är hon, min fina syster i en fantastisk second hand klänning!

Som sagt! Skorna är huvudsaken!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar