fredag 1 september 2017

Kul, kul!

Så var det dags att få börja jobba lite lätt. Passade på att vikariera i min gamla skola ett par dagar, såå kul, men man glömmer fort hur mycket som krävs av en. En bra outfit som passar på jobbet fick bli jeanskjol och en glest stickad tröja, behövs lite kläder nu, man känner att hösten är på väg. På fötterna mina efterlängtade "Robin Hood skor" som hade stannat kvar här i Sverige. Det bästa med dagens klädsel var nog mina örhängen som påminner om det portugisiska kaklet, saknar nog allt mitt andra hemland litegrann. Örhängena är förstås ett loppisfynd. Ha nu en härlig fredagkväll, jag känner för första gången på länge lite fredagskänsla efter mina jobbardagar, känns toppen!








Årbyskolan fina logga!

Min nuvarande "dusch" i Näshultasjön!

En liten rest av sommaren!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar