måndag 4 september 2017

Kimonojacka!

Dagens huvudplagg blev nån slags kimonojacka. Den är superfin i grönt och gult sydd i ett blankt tyg. Lite åt pyjamashållet vilket verkar vara lite inne just nu. Ett second handköp förstås. Sedan behövdes inte så mycket mer än ett par jeans. Men pricken över i var nog ändå min armring som jag hittade på helgens loppisrunda. Hör och häpna! En armring med en vacker påfågelfjäder ditmålad. Vilken lycka för mig då jag älskar fjädrar. Den matchade jackan perfekt färgmässigt. Till sist blev det regnkläder och paraply då det har regnat hela dagen! Bra för alla svampar!


Ett vackert drakmönster!



Tvätthängning i stugan!

Boktips från min "litterära klubb".

En vacker höstbukett!

Och till sist en fantastisk solnedgång över Näshultasjön!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar