torsdag 27 april 2017

Övermatcha!

Jag gillar som ni vet att matcha olika färger, smycken skor och annat, men jag är ändå lite försiktig så att det inte blir för mycket. "Fan trot!" Idag till exempel, då jag tog på ett par gröna kängor med blombroderier och en sjal i liknande gröna färg som knöt ihop resten av outfiten, ett par jeans, vit t-shirt och en skinnjacka med trekvartsärm och fransar från Odd Molly. Sen var det dags för smycken, skulle ta ett par örhängen och valde mellan ett par i grönt eller fjäderörhängen i brunt och bestämde mig snabbt för de bruna då det annars hade blivit för färgmatchat. Ja, så fåfäng är jag, men det är ju de små detaljerna som är viktiga, iallafall för mig. 

 

 


 
 
Jag valde förstås fjädrarna! ;-)
 

Olivträden blommar fantastiskt!
 

 

Och fikonträden bär frukt!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar