söndag 16 april 2017

Glad påsk!

Ringde igår och skulle önska sonen en Glad Påsk och fick då svaret att jag skulle vänta till idag då långfredagen inte är någon glad dag, därför önskar jag er detta idag! Sänder en bild på den portugisiska tuppen som ju passar bra i påskatid. Jag har alltid gillat påsken då det är en helg som inte har så mycket krav med sig. Det är också en helg som är väldigt färgglad med alla ägg, tuppar och kycklingar. Därför tycker jag att klädseln också ska vara färgglad (minns hur jag sydde gula kläder till mina barn när de var små, oftast i sista minuten, ganska galet). Dagens outfit blev inte så märkvärdig, men en knallrosa topp och röda naglar var det mest färgglada, ett stort berlockarmband med lite blingbling toppade sen det hela. Ha nu en riktigt härlig avslutning på påsken!

 

 

 

 

Min bordsdekoration!
 

Snigelförsäljning på marknaden där en liten en håller på att rymma!
 

Fick lite hemlängtan när jag såg dessa lådor slängda vid soptunnan!
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar