onsdag 19 april 2017

Gult är inte fult!

Man har ju alltid sagt att "gult är fult" men det stämmer inte enligt mig. Nu är ju påsken över och gult är ju påskens färg, så jag förlängde påsken och tog på den här härliga blusen som har en underbar gul färg, nästan "ostbågsfärg" eller varför inte "apelsinfärg". Den kommer från Mango och är stor luftig och skön och har ett litet sprund där bak, passar bra i värmen. Till den ett par svarta glansiga shorts som jag inte är riktigt överens med, men måste ju ta nåt annat än jeansshorts. På fötterna ett par boots med fransar. Jag tycker att det kan vara kul att ta några andra skor än sandaler eller sneakers trots att det är varmt och jag blev riktigt nöjd med kombon! Dags att lyssna på kören här i Tavira som heter Portugalarna, får se om man kan vara med?

 

 

 

 

 

 

En fantastisk kvällshimmel!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar