lördag 29 april 2017

En fin present!

Idag är det den stora dagen då det är min födelsedag! Jag har lärt mig genom åren att man ska vara tacksam för varje år i det här jordelivet. Så det har jag tagit fasta på. I år blir det ett ovanligt firande då jag inte har mina barn och barnbarn omkring mig, men som tur är finns ju telefon. Blev firad av mannen med frukost på sängen (som jag älskar) och en fin present. En vit väska som jag har önskat mig och har saknat i min "väskgarderob". Vitt passar ju bra på sommaren och här i Portugal är det ju sommar för mig nästan hela tiden. Väskan kommer från Michael Kors och jag känner redan att jag älskar den och kommer att ha mycket användning av den. 
Jag har nog också varit snäll året som gått då vädret idag är strålande! 

 

 

 

 

Världens gulligaste födelsedagskort! <3
 

Dagens favoritlunch!
 

Softar på terassen!
 

Vackert blommande nerium, matchar väskan! ;-)
 

2 kommentarer:

  1. Det är klart att vi ska vara tacksamma för åren vi får. Grattis på dagen.
    Pös och kjam;)

    SvaraRadera