söndag 30 april 2017

Ljusblått!

Valborg! I Sverige brukar man ofta få ta fram vinterkappan igen till Valborgsmässofirandet, men inte här. Däremot har det varit lite blåsigt senaste tiden så jag passade på att inviga min nystickade poncho. Den här gången i ljusblått. Jag vet inte hur jag tänkte när jag köpte garnet för ljusblått är inte alls min färg, men det känns som att blått är en färg som passar här i värmen. Så jag får väl vänja mig. Under ponchon blev det en blå och vitrandig blus från Zara med knyt bak i nacken, en jeanskjol, stora runda örhängen, en blå armring och vita sneakers. Dags att fira lite Valborg, men det blir nog inte så mycket brasa i år.
PS Min fina vita väska fick följa med idag också!

 

 

 

 

 

 

En matchande båt!
 

Vår valborgsmässoeld! ;-)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar