tisdag 2 april 2019

Randigt & randigt!

När jag hade stickat färdigt den här tröjan, kom jag på att jag hade en kjol i samma färgställning. Så idag blev det den kombon, randig tröja och en plisserad kjol med sprund framtill. Jag älskar den här kjolen som jag köpt på H&M för några år sedan, den har så vackra färger och så fort jag tar på den blir jag på gott humör ;-) Idag blev det en utflykt till Vilamoura, en grannort till oss. Jag hade hittat en spännande klädbutik där, som låg i marinan. Så vi passade på att kolla runt lite och kände oss nästan som vi var på semester. Och vilka båtar!! Helt fantastiska! Men några inköp på butiken blev det inte även om det fanns mycket fint, däremot en hatt från en annan butik. Kommer att visa sig här längre fram. Ha det gott och lek att du är på semester lite då och då!




Mannen fick också följa med ;-)

En kall öl i solen är aldrig fel!

Färgglada örhängen!

Hittade en butik som sålde Ronaldo design, CR7.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar