måndag 1 april 2019

Klänning!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen att klänning är det optimala plagget. Så enkelt, bara ett plagg och sen klart. Speciellt varma sommardagar. Här i Portugal har mars månad varit ovanligt varmt till skillnad mot förra året då det var tvärs om, så klänningar har varit mycket användbara. Dagens klänning kommer från Wera och den är både skön, praktisk och snygg enligt mig. Bara att tvätta och hänga, blir aldrig en skrynkla så perfekt att ta med på resa. Till den ett par Vanssneakers som jag fått ärva av min dotter då de var för stora för henne. (Ta istället på ett par klackar och du blir genast festfin) En mycket bekväm outfit idag måste jag säga. Bilderna kommer från restaurangdelen i vårt köpcentrum här i Tavira. Så ta på en klänning vettja, oavsett om du ska på fest, jobb eller gå hemma och mysa.




Bjuder också på en liten frukost då det nu är dags att äta den ute på terassen.

Och några vackra tomater!

Till sist en solnedgång!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar