måndag 10 oktober 2016

Vita skor!

Har läst nånstans där en "modeguru" skriver att man inte ska ha vita skor. Men så tycker inte jag! Jag tycker att man ska ha precis vilka färger på skor man vill, röda, gröna, gula eller förstås vita, whatever! Idag började jag inte med just skorna, utan det var min vita tunika med snörning som blev dagens start. Till den svarta jeans och en lång svart kofta. Accessoarer, en armring i plast med en slags inbyggd spets och ett par hängande örhängen med en blomma, också i transperent plast. En svart kappa från Tommy Hilfiger och en vit hemstickad sjal. Vad skulle jag då ta på fötterna? Tänkte först nåt svart, men det kändes lite tråkigt då allt gick i svart och vitt, så jag fick tänka om och tog istället dessa svartvita boots och simsalabim, genast blev det lite roligare. Som jag brukar säga! "Skorna är huvudsaken"!

 

 

 

 

 

 

Höstmys med ljuslyktor från Kosta!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar