måndag 3 oktober 2016

Röda naglar!

Röda naglar är ju alltid lika snyggt! Och jag hade sådana just idag, så det blev starten på min outfit. Fick för mig att jag skulle ta på en röd liten jacka/kavaj i Sgt. Pepper's stil, som jag köpt på loppis. Tog på den med en svart T-shirt under. Vad skulle jag då ha på nederdelen? Tog fram ett par gamla sammetsbyxor (ni vet sammet i höst) som jag inte använt på länge (den som spar hon har) blev riktigt bra, snyggt att blanda olika material, ull och sammet. På fötterna då? Varför inte ett par röda boots? Det blev så iallafall. Min svarta långa kappa över alltihop och för att matcha upp det hela tog jag till sist på en stor svart och rödrutig sjal/poncho. Möttes av några härliga elever som tyckte att jag såg ut som att jag jobbade på cirkus. Ja kanske det, vissa dagar känns det nästan så! ;-)

 

 

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar