söndag 16 oktober 2016

Ladda batterierna!

Helgen är ju delvis till för att ladda om batterierna inför kommande jobbarvecka. Efter en låång sovmorgon, frukost på sängen och ligga kvar och läsa ut en spännande bok kändes det som att jag började komma iform. En dag då jag får rå mig själv är riktigt skönt och behövligt ibland (mannen på älgjakt). Lite hemmapyssel både inne och ute och avsluta med en god middag. Känns som att batterierna nu är fulladdade. Inte så noga med kläder en sån här dag. Tog på ett par paisleymönstrade tights (lite roligare än mysbyxor) en T-shirt och en tjock blå Higginskofta i ull att lalla runt i. På fötterna mina härliga UGG-tofflor. Kan inte bli bättre en härlig höstsöndag!



Trollade fram en annan outfit när jag skulle ut och handla, men egentligen densamma!

 

Solglasögon är bra när man inte är sminkad!
 
Höstmys!

Avkoppling!
 

Kan varmt rekommendera serien som startade igår på SVT, "The collection".
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar