onsdag 5 oktober 2016

Rött & grönt!

Det är nåt med rött och grönt som tilltalar mig och då menar jag militärgrönt. Det har väl nåt med komplementfärger att göra och idag blev en rödgrön dag. Hade förstås det röda nagellacket kvar och kom då att tänka på min militärgröna jacka med rödrutiga ärmar och dito foder. Så ytterplagget var starten på min klädsel. La till en camoskjorta och ett par gröna byxor. Ett rött linne under och en röd tunn dunväst över. Mina fina röda lacksneakers från Nike tycker jag nog blev pricken över i och till sist en armring också i militärgrönt. Alltihop blev nog lite av ett stoppljus, passar ju bra då jag jobbar med säkerhet i trafiken med mina elever! Naturen går ju också i rödgrönt så här på höstkanten så det passar ju perfekt! 

 


 

 

 

 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar