onsdag 12 oktober 2016

Päls & spets!

Då jag frös på jobbet igår tänkte jag att det bäst att ta på nåt varmt idag. Kom då på att jag hade min naturvita fuskpälsväst hängandes och väntade på mig sen förra säsongen, så den fick det bli. (Päls, äkta och oäkta kan man ju diskutera mycket om, men det får bli en annan gång när jag tar fram ett plagg av äkta sådan.) Under västen en naturvit spetstunika, jag gillar kontrasterna i olika material, den skira spetsen kontra den tjocka lurviga pälsen. Ett par ljusa jeans och läderstövlar i ljust skinn som kommer från Myrorna. Armbandet i skinn med nitar blev också en skön kontrast till spetsen. Ett ytterplagg där den tjocka västen fick plats under, blev en rost/orange a-linjeformad dubbelknäppt jacka. Passar perfekt till alla vackra höstfärger! Klart för idag!


 

 

 

 

 

Hundpromenad i höstmörkret!
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar