fredag 22 juni 2018

Midsommarpromenad!

Midsommar i Sverige är ju väldigt speciellt och traditionsbundet. Här i Portugal finns inte detsamma. Har kanske med ljuset i norr att göra? Jag och mannen bestämde oss dagen till ära att göra en långpromenad med ryggsäckarna fyllda med svensk midsommarmat, sillåda, köttbullar, knäckebröd och öl. Sagt och gjort det blev en härlig runda med både färja och hav och ett härligt matsäcksstopp inklusive ett dopp i havet. En härlig midsommar enligt mig, men saknaden av mina nära och kära känns förstås lite extra en sån här dag, tur att det finns sociala medier! Och imorgon kommer en av sönerna och hälsar på. Längtar! Ha nu en fin fortsättning på midsommaren! 

PS Inte så mycket att säga om klädsel idag, får bli nästa inlägg!




I väntan på färjan!

Mannen i Portugalkeps! 



Härlig promenad!

Mina fantastiskt sköna skor! Får inte ont i mina tår längre! :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar