onsdag 6 juni 2018

Gult och blått!

Sveriges nationaldag idag, vad passar då inte bättre än att klä sig i gult och blått. Lånande mannens gula vindjacka och så ett par jeans, gult och blått och klart för idag. Nej förresten, en vit tröja under den fina jackan och därtill ett bälte (också ett lån från mannen) från J Lindeberg som jag hittade när jag plockade ur en av alla flyttlådor. Det är ju många år sedan det var poppis med sådana bälten, men börjar det bli lite rätt nu igen så jag tog på mig det och jag kände mig riktigt snygg! ;-) 

Måste också berätta om söndagens händelse, ett frukostmöte med nätverket ”tunainfluencers” bloggare från Eskilstuna. Det var riktigt kul att träffa alla dessa härliga människor och höra deras tankar och idéer om sitt bloggande. Gå gärna in och kolla på tunainfluencers FB och Instagram så kan du läsa mer om vad de handlar om.
Ha nu en fin nationaldagskväll!




Nationaldagsgrillning med mina fina! 

Frukostmöte!

Tunainfluencers samlade!

Fristadstorget i Eskilstuna från ovan!

Och lite nyponrosor!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar