tisdag 12 juni 2018

Det här med bikini!

Hur kul på en skala är det att köpa nya badkläder? Jag tror att många håller med mig om att det inte är särskilt kul! Jag föredrar bikini på stranden då man torkar snabbare efter ett dopp. Köpte en för ett par år sedan på klädkedjan KappAhl. Hade sett den i nån reklam och tyckte att den var såå fin. Tillhörande trosa var ett par höga i lite retromodell som började vara populära och modellen i reklamen var så tjusig i denna. Sagt och gjort! Jag stegade iväg och köpte denna utan att prova, bh:n satt bra men när jag fick på mig de höga trosorna kände jag mig verkligen som en tant, vilket jag ju också är, men här blev jag supertantig! Trosorna åkte i sopkorgen, men bh:n behöll jag. Och hör och häpna! När jag var i Sverige hittade jag ett par bikinitrosor i samma tyg som för ett par år sedan som passade mig bättre så jag slog till och nu fick jag igen en helt ny fungerande bikini! Ibland ska man ha tur! 










Jag och en bougainvillea som blommar fantastiskt just nu!

Och mannen i en annan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar