måndag 18 juni 2018

Batik!

Det här med batikinfärgat är ju riktigt kul. Kommer ihåg när jag i min ungdom höll på och experimenterade med detta och när min dotter på nittiotalet under grungeeran gjorde detsamma. Fattas bara att det är dags för barnbarnet att börja då jag läste i nån modespalt att batikfärgat återigen är trendigt, vem som nu bestämmer det?!? För mig har det alltid varit rätt, det är väl hippien i mig som kommer fram där. Dagens klänning är köpt på en loppis och den passar perfekt här i värmen. Kläder är det minsta problemet just nu för det räcker med en bikini hela dagarna, ha ha. Men en klänning på kvällskvisten är ju aldrig fel! Ha det gott alla! 







I skuggan av ett träd!


Lite fotboll blir det också! Nu har man två länder att heja på! So far, so good! 



Såg en superkul flamingoutställning på ett köpcentrum! Let’s flamingel kan man ju läsa på en av mina tröjor! ;-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar