måndag 7 maj 2018

Överraskning!

Snacka om att man blir glad när det dimper ner ett paket i postboxen fylld med svenska tidningar och mitt favoritsnacks, OLW ostbågar. En födelsedagspresent av mina tidigare kolleger. Vilka fantastiska vänner, de vet precis vad jag vill ha. En sån överraskning. Så nu är det bara att ta fram ett glas rött, fylla en skål med ostbågar och njuta av alla glassiga modereportage. Dagen till ära hade jag på mig ett blommönstrat linne och ett par matchande örhängen i bladform som hängde på min örhängestavla. Kan rekommendera att ha accessoarer hängandes så att man ser dem, det är så lätt att man glömmer vad man har om de ligger gömda i en låda. Dessutom är det en rätt rolig inredningsdetalj. Skål och tack till mina fina vänner! 




Mums! 



Fint väder nu, så många dopp blir det!



Till sist en vacker solnedgång från terassen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar