onsdag 23 maj 2018

Varmt och härligt!

Man kan nästan tro att man är kvar i Portugal för det är ju såå varmt och härligt här. Håller fortfarande på att flytta saker, man kan ju undra hur mycket man har samlat på sig?!? Trots det behöver man ju en paus från allt bärande. Som idag då jag fick hämta barnbarnen från skolan, det bästa med att vara i Sverige, att få hänga med mina fina. Till mina kläder då! En helt ny garderob öppnar sig då jag kollar igenom mina flyttlådor. Men i värmen behövs ju inte så mycket, det blev ett leopardlinne och en grå kjol i collegematerial. Till det ett par oreangea sneakers från adidas, för lite färg behövdes för att pigga upp. En vit väska, sen var det klart. Ha en fin lillördagskväll. Själv ska jag sätta mig utanför stugan och bara njuta av ekarna och kohagarna. 




Mina bästa! 

Min nya granne!

Hann också med en bokklubb i helgen!

Hade läst en mycket bra och annorlunda bok, kan rekommenderas!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar