måndag 14 maj 2018

Rött & rosa!

Rött och rosa är ju en oslagbar combo. Till skillnad från när jag var barn, då gick det inte för sig. Och jag som var rödhårig fick nästan bara ha grönt, absolut inte rött eller rosa, det skar sig mot hårfärgen! Ha ha! Nåväl, nu har jag med råge tagit igen det hela i många år och idag blev det alltså en röd-rosa dag. Röda shorts inköpta på Lidl, ;-) och en sidenponcho från en butik i Eskilstuna som heter ElinMaria. Allt enligt mina deviser! Blanda ”fint och fult”, fynd med mer exklusivt, så blir det mer spännande. Dagens accessoarer blev ett par örhängen från Mango, armring från en antikmarknad och sandaler shoppade i Barcelona. Till sist en väska från Desigual. Ja, en salig blandning blev det allt i dag, men jag är i alla fall rätt nöjd med resultatet! Ha en fin måndagskväll! 










Skickar med några bilder från Lissabon! Den mäktiga arenan som verkligen liknar ett rymdskepp!

Bokhandeln i LX Factory!

Gränder och trappor!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar