söndag 15 november 2015

Klänning

Klänning är ett oslagbart plagg. Du kastar på dig en klänning och sen är det klart, nästan. Jag har inte använt så mycket klänningar genom åren, så jag får tacka barnbarnet Thea som gillar klänningar och som inspirerat mig till att nu använda klänning rätt ofta. Den här häftiga långa klänningen från H&M kunde jag inte motstå. Den har fantastiska höstfärger, men passar kanske ännu bättre en varm sommarkväll än på hösten. Idag var det födelsedagskalas för barnbarnen och sen körrep. Då blev det klänningen och en svart pälsväst. De gröna naglarna gick också bra till klänningsmönstret. Till sist adderade jag ett par stora ringar i öronen. Ytterplagget, en orange halvkort kappjacka och ett par mormorskängor. Sådärja! Klart!






En rolig bild över Eskilstuna i höstfärger i körrepslokalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar