måndag 16 november 2015

Böcker

Jag gillar att läsa och har alltid något på gång. Det är ungefär som med min stickning, jag blir rastlös om jag inte har någon bra bok på nattygsbordet. Jag är med i en bokklubb som kallar sig "Litterära klubben" bara för att det ska låta lite tjusigt och viktigt (vilket det inte är, vi bara läser samma böcker och snackar om dem). Mitt förhållande till ägandet av böcker är väl sådär. Det är sällan jag läser en bok två gånger och numera läser jag det mesta i min I-pad, däremot är det roligt att ha fina böcker att "bläddra" i. Därför tänkte jag visa den här boksnurran inköpt på en antikaffär. Den tar inte mycket plats, den är lättplacerad, den sväljer fler böcker än vad man kan tro, den är snygg att titta på. Så hittar ni någon sådan, köp!

2 kommentarer:

  1. Kanske nåt för dig Petra, du som kollar in auktioner. En favoritmöbel hemma hos mig.

    SvaraRadera