onsdag 11 november 2015

100

Här kommer mitt hundrade inlägg och det känns stort. Som ni säkert förstått så tycker jag fortfarande att det här med bloggandet är kul. Min kollega Annika undrade vad jag skulle skriva om när idéerna och kläderna tog slut, men jag tror inte att de tar slut. Det finns ju så många olika kombinationer och sen kan jag ju upprepa mig, ni kanske också har lite dåligt minne liksom jag. Så alltså, jag kommer att fortsätta så länge jag orkar. Vad passar inte lämpligare än att visa mina nya Balmainbyxor i grön mocka detta hundrade inlägg. Det var min "personal shopper" som lyckades fixa dessa här. Han satt limmad framför datorn i flera timmar och lyckades till sist få fatt i dessa byxor och idag kom de hem till mig och dessutom passade de perfekt. Kommer i någon outfit längre fram. Kanske på lördag. Nu dags att skåla! Skål för 100!



8 kommentarer:

  1. Jag har sett din walking closet. Du lär kunna fortsätta hela nästa år..... :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp! Jag fortsätter! Jag har ju också sett ditt förråd med oanvända kläder Ulf. ;-)

      Radera
  2. Skål 🍸 och STORT Grattis till 100! Ser fram emot de nästa 100 och 100 och 100 ... Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ulla för att du "lurade" mig att bli en bloggare. ;-)

      Radera
  3. Woow! Det gick fort till hundra. Du har ju nyss börjat. Jättekul att få följa dig och dina häftiga outfits såhär när jag inte ser dIG varje dag längre. 👍👍

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt Birgitta att du följer mig i bloggen, att det gått snabbt till 100 beror ju på att jag tycker att det är så kul. Hoppas att vi ses snart i det "riktiga livet".

      Radera
  4. Woow! Det gick fort till hundra. Du har ju nyss börjat. Jättekul att få följa dig och dina häftiga outfits såhär när jag inte ser dIG varje dag längre. 👍👍

    SvaraRadera
  5. Woow! Det gick fort till hundra. Du har ju nyss börjat. Jättekul att få följa dig och dina häftiga outfits såhär när jag inte ser dIG varje dag längre. 👍👍

    SvaraRadera