fredag 6 november 2015

Dragkedjor

Idag fredag! Kanske veckans bästa dag? Jag tog fram mina mockabyxor (jag har redan ett par, också dem från H&M, se gårdagens Balmain) med långa dragkedjor både fram och bak som jag inte har använt så mycket, men idag åkte de på. Lade till en zigzag mönstrad top med trumpetärm. En lång ljus kofta ovanpå och ett par stora örhängen. Jag tog av mig halsbandet som jag nästan alltid bär, för att det inte skulle bli för mycket som konkurrerade. Till sist ett par kängor i träskomodell, min rosa kappa, en väska i samma färgskala som byxorna och en stor schal med tofsar. Idag gjorde jag mig till lite extra då jag tycker att jag har varit lite tråkig i veckan. Och jag tycker att färgskalan blev rätt cool. Nu känner jag mig nöjd!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar